Oxford University Press
zaprasza na PROFESSIONAL DEVELOPMENT DAY

23 marca 2009
Hotel Park, Sala Bankietowa,
Szczecin, ul. Plantowa 1

 

 

 
 

12:00-12:30
Chris Bogner - Tarting Up Cambridge ESOL Exam Tasks

In this presentation, we will look briefly at how Cambridge exams have changed over the last century to ensure that they meet the needs of candidates. We will also take a look at a range of exam classroom activities to reflect on changes in language teaching and learning.

DLA NAUCZYCIELI GIMNAZJÓW

12:30-13:30
Ewa Rumistrzewicz - Egzamin to podstawa

Czy nowa podstawa programowa jest nowością dla nauczycieli języka angielskiego? Otóż, wcale nie. Przygotowując uczniów do egzaminu z języka angielskiego realizują Państwo olbrzymią część wymagań zawartych w nowej podstawie programowej. A jakie umiejętności obejmuje nowa podstawa, chociaż nie sprawdza ich egzamin? W jaki sposób uczyć ich w klasie, w której głównym celem uczniów jest teraz sukces na egzaminie? Angliści od dawna znają termin "sprawności zintegrowane". Ta prezentacja pokazuje jak integrować przygotowania do egzaminu z nową podstawą programową i realizacją treści podręcznika. Zapraszamy wszystkich, którzy cenią własny czas, ale chcą mieć pewność, że są dobrze przygotowani do lekcji.
Uczestnicy wykładu otrzymają informator o podstawie programowej oraz podręcznik Connections 4 – Intermediate.

13:30-14:00 – przerwa

14:00-14:30
Prezentacja tablicy interaktywnej przygotowana przez firmę IRS oraz materiałów iTools do podręczników Oxford University Press.

DLA NAUCZYCIELI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

14:30-15:30
Ewa Rumistrzewicz - The greater part of this world's troubles are due to questions of grammar - teaching grammar communicatively.

For many language teachers there is no language learning without grammar. Others tend not to teach grammar at all, assuming that students will absorb grammar rules naturally, without instructions. During the session we will have a closer look at the communicative competence model which balances these extremes. We will present how to teach students the grammar they need to know to accomplish defined communication tasks at the matura exam. We will identify key steps in teaching a grammar structure based on communicative principles and talk about some practical strategies. Exploring teaching approaches and textbook materials you will also experience the artistic side of grammar. Do you know what might help you to get your students interested in learning grammar? We have solutions.
Uczestnicy wykładu otrzymają przewodnik po kursie matura Solutions oraz podręcznik matura Solutions Advanced.

 

Chris Bogner holds the Diploma of English Language Teaching to Adults from the University of Cambridge. He has been teaching in Poland since 1999 and involved in teacher training for a number of years. He is also a Cambridge ESOL oral examiner for the main and business suite exams.

Ewa Rumistrzewicz – metodyk nauczania w Oxford University Press, w którym pracuje od ponad 10 lat. Specjalizuje się w uczeniu fonetyki praktycznej oraz kultury krajów anglojęzycznych. Bierze udział w pracach związanych z przygotowywaniem nowych publikacji wydawnictwa.

 

Nauczyciele biorący udział w konferencji otrzymają certyfikaty uczestnictwa w Oxford Professional Development Day.

Zapraszamy na kiermasz publikacji Oxford University Press zorganizowany przez księgarnię Polanglo. Specjalnie dla Państwa, na czas konferencji przygotowaliśmy nadzwyczajną ofertę: 25% rabatu na słownik Oxford Wordpower oraz 20% rabatu na pozostałe podręczniki. Oferty dotyczą zakupów indywidualnych.

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w konferencji pod numerem telefonu w Szczecinie: 091 462 44 65, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail: asystent.szczecin@oxford.pl.

Serdecznie zapraszam!

Konsultant metodyczny Oxford University Press
Ewa Czarnojan, tel. kom.: 605 100 356